טעויות בהנהלת חשבונות - איך לחסוך זמן וכסף

מערכת פינבוט | 01.12.20
תמונה של מאמר

פעם הבטיחו לנו שיום אחד רובוט יסייע לנו בעבודה. FINBOT מגשים את ההבטחות - ומשנה את עולם הנהלת החשבונות: ברוכים הבאים לעידן הדיגיטלי, להנה"ח ללא ניירת ולזמינות און ליין של כל נתון.

המצב כיום: בזבוז זמן, כסף ומשאבי טבע

עבור מאות אלפי אנשים מגיע מדי חודש הזמן לאסוף שוב את כל החשבוניות, הטפסים החודשיים ושאר מסמכים ולצאת בדרך לרואה החשבון, או לשלוח אותם בדרך כלשהי, בתקווה שלא יאבדו (ובכל זאת קורה מדי פעם). כעת דמיינו שהסמארטפון עושה זאת עבור הלקוח והוא אינו נזקק לדבר מעבר לכך: זו המשמעות של הנהלת חשבונות דיגיטלית.

מה שכיום מצריך נסיעה, תיאום פגישה וזמן יקר המושקע סביב, בדיקה של ערימות ניירת וסידור ידני מתבצע כעת באופן אוטומטי - ועוד לא דיברנו על החיסכון בניירת. הצבירה האינסופית של קרגלים וקלסרים, אבדן או השחתה של חומרים - כל אלו עברו מן העולם ובאופן מואץ בתהליך אוטומטיזציה המתגבר כעת, יחד עם המציאות המשתנה סביבנו לאחרונה. קשה להפריז ברוחב השדרוג שמעניקה הנהלת חשבונות ללא נייר לכם - ולא פחות מכך, ללקוחות שלכם.

העיכובים במשלוח, הטעויות בכתובת, החשבונית שאבדה, מה שייך למה והמורכבות הרבה שבקליטה ועיבוד של חומר - כל מה שגזל מכם ומהלקוחות זמן רב ושיחות טלפון מייגעות, יורד מהשולחן שלכם.

איך זה עובד?

בשורה התחתונה - זה עובד מצויין ומשנה לחלוטין אספקטים שלמים בניהול המשרד והלקוחות. אם עד עתה לא חישבתם את החיסכון בזמן, בעלויות ובמקום, אזי הוסיפו לכך צמצום מהותי באופציות לטעות.

פינבוט סורק את הצילום ששלח הלקוח, מסווג אותו, מחלץ ממנו נתונים והופך אותם לפקודת יומן. עד כדי כך זה פשוט. מכם נחסך מה שבעבר דרש שעות של הקלדות שגררו עלויות משמעותיות, וכעת החומר הגולמי ששלח הלקוח עבר עיבוד ו"הוקלד". החומר מוכן ומוגש לביקורת זריזה מצידכם ודיווח לרשויות המס בלחיצת כפתור. וכך זה עובד: הלקוח מצלם חשבונית [או מסמך אחר] ושולח את הצילום אליכם. בתווך נכנס "הרובוט" שעובד עבורכם, או תוכנת הנהלת החשבונות הדיגטלית 'פינבוט', ובעיקר רמה מתקדמת ביותר של בינה מלאכותית ולמידת מכונה. ככה נראית קפיצה טכנולוגית המאפשרת חיים ללא נייר:

שירות מושלם ללקוחות - מיתוג חזק לפירמה שלכם

מהקצה שלכם, הסיכויים לטעות בהקלדה, בתאריך, בסכום ובשאר שפע הנתונים המוקלדים אות-אות מצטמצמים באופן מהותי עד כדי אפס. מצד הלקוח - הוא זוכה באפליקציה 'שלכם', הנושאת את לוגו הפירמה שלכם ומשרתת אותו בדרכים שעד היום היו בגדר שאיפה.

המערכת מציעה ללקוח תמיכה רחבה (וכוללת גם ליווי אנושי ומענה רצוף של מומחי חשבים), מעניקה ממשק סליקה מאובטח, מפיקה חשבוניות וקבלות, עוקבת אחר תשלומים ומקדמות, קולטת ומנהלת את ההוצאות - ומאפשרת חשבונית דיגיטלית, קבלות חתומות - היישר למייל של הלקוח.

זהו היקף וטיב של שירות ללקוחות שטרם התאפשר להעניק, וכעת זמין באפליקציה ברורה, בהירה, פשוטה ונגישה לבני כל גיל וללא כל צורך ברקע. עבור הלקוח, פינבוט הוא האפליקציה שלכם, מטעמכם, ואתם אלו המביאים את החידוש והשדרוג העצום לחייו.

"אני באמצע פגישה, חייב דחוף את המאזן ודו"ח רווח והפסד"

זה לא משפט שנדיר לשמוע, כמו שלא נדיר שלקוח חייב כעת טופס 106, דו"ח רווח והפסד מעודכן או ניתוח הוצאות חודשי. כל מייצג, רו"ח ומי שאמון על שירות לקוחות בשדה הפיננסי קיבל שיחות כאלו. כמייצג, ברורה החשיבות והדחיפות העצומה עבור הלקוח, ועד היום קטנועים רבים טסים ברחבי העיר עם טפסים ודוחו"ת. לא עוד.

פינבוט מאפשר ללקוח שלכם נגישות רחבה לבקרה, שליטה ותצוגת נתונים מיידית במובייל. פינבוט מעניקה יכולת לפלח מגוון רחב של נתונים מרמת ההוצאה ועד הרמה הכוללת, ניתוח מיידי של מקדמות ופערים ואפילו הפקת דוחו\"ת - בזמן אמת, בידו של הלקוח. אם חיפשתם פרמטר נוסף של חיסכון בזמן ובהקרבה הנדרשת על מנת לעמוד בזמינות מלאה, כעת השירות שלכם ניתן 7\24 ופינבוט משיב במקומכם על כל שאלה.

העולם משתדרג, העתיד כבר כאן - פינבוט עובד עבורכם

המראות של שקיות עמוסות ניירת עם כתמי קפה, שליחים הממתינים באמצע המשרד לאישור, פגישות שגוזלות זמן וכל מטרתן להעביר חומר - המראות הללו עוברים כעת מן העולם, באופן מואץ לאור התקופה המיוחדת כעת - ולאור היכולות הטכנולוגיות יוצאות הדופן ומערכות חכמות ומתקדמות.

אם חשבתם על שדרוג ממשי למשרד שלכם וליכולת שלכם להעניק שירות המתקרב לשלמות, זה הזמן: כחלק מההתאמה לתנאים המשתנים, ההתייעלות העסקית והתכנון קדימה, פינבוט מאפשרת את הטוב שבכל העולמות - וחוסכת במשאבים שלכם ושל הסביבה.

;
בואו נדבר
אנא הזן שם מלא
מספר טלפון לא תקין
כתובת המייל חסרה / אינה חוקית

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה

contact image
תודה שנרשמת!

פנייתכם התקבלה בהצלחה.

נחזור אליכם בהקדם האפשרי.

תודה